ملورینملورین، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عشق منو باباییپیوند عشق منو بابایی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مامان پوپک

لالایی برای نی نی

1395/5/9 18:16
نویسنده : مامان ملورین
207 بازدید
اشتراک گذاری

فرزند قشنگم از زمانی که توی وجودم شکل گرفتی احساسی دارم که فقط خدا میدونه زمانی که خواهرت تو این دنیا بود من همیشه این لالایی رو براش میخوندم تا بخوابه و از زمانی که تو اومدی من این لالایی رو برای تو با آواز میخونم .

 

لالالالا گل پونه بابات رفته در خونه

لالالالا گلم باشی همیشه در برم باشی

لالالالا گل آلو درخت سیب و زرد آلو

لالالالا گلی دارم به گاچو بلبلی دارم

لالالالا گل خشخاش بابات رفته خدا همراش

لالالالا گل زیره بابات دستاش به زنجیره

لالالالا گلم لالا بخواب ای بلبلم لالا

لالالالا گل لاله دوست داریم من و خاله

لالالالا گل دشتی همه رفتن تو برگشتی

خداوندا تو پیرش کن خط قرآن نصیبش کن

لالالالاگلم باشی بزرگ شی همدمم باشی

کلام الله تو پیرش کن زیارتها نصیبش کن

لالالالاگل زردم نبینم داغ فرزندمگریه

خداوندا تو ستاری همه خوابن تو بیداری

به حق خواب و بیداری عزیز م را نگه داری

لالالالاگل خشخاش بابات رفته خدا همراش

بابات رفته به هل چینی بیاره قند و دارچینی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان پوپک می باشد