ملورینملورین، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
پیوند عشق منو باباییپیوند عشق منو بابایی، تا این لحظه: 18 سال و 1 ماه و 3 روز سن داره

مامان پوپک

مهمونی خودمی برای بارداری

1395/5/3 11:19
نویسنده : مامان ملورین
326 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق مامان !! عزیز دلم ببخش که عکس ها و مطالب رو دیر میزارم تا از سر کار بیام وقت نمیشه تو شرکت هم کم وقت میکنم برات بنویسم ولی قول میدم با اومدنت کارامو کم کنم و عکسات رو بعد از ثبت کردن بزارم .

جونم برات بگه از وقتی همه فهمیدن باردارم خیلی خوشحال شدن و منو بابایی هم تصمیم گرفتیم یه مهمونی خودمونی بابت اومدنت به زندگیمون بگیریم و خانواده و اقوام رو تو خوشحالی خودمون سهیم کنیم با این که خانواده منو بابایی تهران زندگی نمیکنن و ما تو تهران تقریبا کسی از نزدیکامون رو نداریم ولی با این که همه رو دعوت کردیم همه اومدن تهران همین جا از خاله پونه ، زن عمو بهاره و زن دایی نگار تشکر میکنم که این همه راه رو به خاطر ما اومدن و تو مهمونی بهم کمک کردن و کلی غذا و دسر خوشمزه درست کردن عزیزم انقدر سرم شلوغ بود که نتونستم از همه غذا ها و مراسم عکس بگیرم . دست همگی درد نکنه کلی هدیه های خوشگل واسه مامانی بابت چشم روشنی آوردن محبت و مامان مریم و بابا علی ( مامان بابای من ) کلی تنقلات خوشمزه آوردن دستشون درد نکنه از ارومیه زحمت کشیدن این همه راه رو به خاطر ما اومدن و همین طور مامان زهرا و بابا احمد ( مامان بابای ، بابایی ) کلی هدیه های خوشگل آوردن خیلی زحمت کشیدن این همه راه از اصفهان تشریف آوردن .

عزیز دلم خدا رو شاکرم بابت این همه خانواده و اقوام خوب و مهربون که همیشه لطفشون شامل ما بوده و هیچ وقت ما رو تنها نذاشتم خداوند پشت و پناه همگی باشه ان شالاه یه روز خوبی هاشون رو جبران کنیم .

 

عزیز دلم این کیک رو خاله پونه درست کرده وقتی کیک رو دیدم شوکه شدم

مامانی : هنوز که جنسیت بچه مشخص نیست چرا کیک و تم صورتیه ؟ ( چون خود خاله زحمت خریدشون رو کشیده بود )

خاله پونه : من اینو به نیت دختر درست کردم 

مامانی : حالا چرا نی نی درست کردی ،مامان باردار درست نکردی ؟

خاله پونه  : من اینو واسه عشق خاله درست کردم نه واسه مامانش (با خنده )

مامانی : اگه بچم پسر باشه باید بیای یه کیک با تم آبی درست کنی تا بچم بعدا ببینه نگه خاله منو دختر فرض کرده

خاله پونه  : تو برو از الان سیسمونی دخترونه بگیر من مطمئنم بچه یه دختر خوشگله

 

حالا ما منتظریم ببینیم شما عشق من دختری یا پسر اگه پسر بودی خاله بیاد یه کیک دیگه درست کنه خندونک

دست خاله جون هنرمند درد نکنه

 

دست گل زن عمو و زن دایی درد نکنه بایت کمک و غذا و تزیین ان شاله عروسی بچه هاشون بتونم جبران کنم

دست گل زن عمو و زن دایی درد نکنه بایت کمک و غذا و تزیین ان شاله عروسی بچه هاشون بتونم جبران کنم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان پوپک می باشد