ملورینملورین، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق منو باباییپیوند عشق منو بابایی، تا این لحظه: 18 سال و 21 روز سن داره

مامان پوپک

دلنوشته برای دختر گلم

1395/8/2 15:49
نویسنده : مامان ملورین
521 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم ! ببخش منو برای اینکه دیر به دیر به وبلاگت سر میزنم و روزمرگی ها و خاطرات همه را اینجا ثبت نمیکنم چون سرم کمی شلوغ و سرکار میرم وقت نمیکنم مدام پشت رایانه برای کار شخصی باشم ولی بدون دفتری دارم که هروز تمام اتفاقات رو ثبت میکنم تا زمانی که بزرگ شدی بخونی و لذت ببری .

عزیز دلم بعد از سونوگرافی وقتی خانم دکتر گفت بچه شما دختره خیلی خوشحال شدم و گریه کردم چون دختر همدم مادر پسرم خوبه ولی نمیدونم چرا وقتی خانم دکتر گفت دختر انقدر خوشحال شدم که گریه کردم و بابایی هم اشکش در اومد باز هم خدا رو شکر که سالم هستی و خانم دکتر گفت مشکلی نداری محبت

دختر عزیزتر از جانم امیدوارم تا پایان زایمان هیچ مشکلی نداشته باشی و صحیح و سالم به دنیا بیای اینو بدون همه عزیزانت اینجا بی صبرانه منتظر دیدنت هستن و همشون تو رو دوست دارم از الان کلی وسایل خوشگل برات خریدن دست همشون درد نکنه ان شااله روزی بتونیم با هم محبتاشون رو جبران کنیم .

 

عزیز دل مادر بی صبرانه منتظر آمدنت هستم محبت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان پوپک می باشد