ملورینملورین، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق منو باباییپیوند عشق منو بابایی، تا این لحظه: 18 سال و 21 روز سن داره

مامان پوپک

نذری شعله زرد عمه سپیده

1395/6/3 13:52
نویسنده : مامان ملورین
321 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم جونم برات بگه 2 روز بعد اومدنمون به مشهد عمه جون یه نذری داشت که نذر کرده بود شعله زرد بپزه و من بهش گفتم منم چند تا مواد رو میخرم که منم تو پختش سهیم باشم قرار بود 9 مرداد  روز شهادت امام جعفر صادق (ع) بپزه که من و بابایی 2 روز قبل مشهد رفتیم و مهمونی بعد پخت شعله زرد بود .

وقتی شعله زرد رو هم میزدم کلی برات دعا کردم اول این که سالم و تندرست به دنیا بیای عاقبت به خیر بشی موفق باشی لبت همیشه خندون باشه از ته دلم دعا کردم امیدوارم خدا صدامو بشنوه و حاجتمو بر آورده کنه غمگین

ان شااله خدا حاجت همه رو بده و همین طور نظر عمه جون قبول باشه

این شعله زرد برای مهمونایی که که با ما مشهد بودن

اینم برای منو عمه سپیده برای ما بیشتر از همه بود خودمونو تحویل گرفتیم خندونک

اینم برای همسایه ها

پسندها (1)

نظرات (0)

ورود به نی نی وبلاگ

ارسال نظر در این پست تنها برای نی نی وبلاگیها مجاز می باشد، بدین منظور لطفا ابتدا وارد منوی کاربری خود در نی نی وبلاگ شوید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان پوپک می باشد