ملورینملورین، تا این لحظه: 7 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
پیوند عشق منو باباییپیوند عشق منو بابایی، تا این لحظه: 18 سال و 21 روز سن داره

مامان پوپک

اتاق ملورین قشنگم

1395/8/29 22:4
نویسنده : مامان ملورین
286 بازدید
اشتراک گذاری

دختر عزیزم از وقتی متوجه شدم باردار هستم انقدر خوشحال شدم که هرچی میدیدم دلم میخواست بخرم ولی چون نمیدونستم جنسیت دستم برای خرید باز نبود ولی به محض فهمیدن کلی چیزای خوشگل خریدم که امیدوارم وقتی بعدها عکس رو میبینی دوست داشته باشی .

عزیزکم چون اتاقت کوچیک بود من نتونستم اون چیزایی دلم میخواست بگیرم ،اتاقامونو نمیتونستیم عوض کنیم چون وسایل ما هم جا نمیشد من و بابایی تصمیم گرفتیم بعد از چند ماه از به دنیا اومدنت خونمون رو بفروشیم و یه خونه با اتاق های بزرگتر بخریم تا تو بتونی امکانات بهتری داشته باشی و تو اتاقت راحت باشی .

اینم از اتاقت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مامان پوپک می باشد